int gameScreen = 1; float a; player p1; float speed1x = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα x float speed1y = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα y player p2; float speed2x = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα x float speed2y = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα y // Δηλώνουμε ένα αντικείμενο τύπου ball ball b; void setup() { size(800, 600); // Με τη βοήθεια του κατασκευαστή, δημιουργείται // ένα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αντικείμενο, το b b = new ball(100, 500, 50, 0, 0, 255, null); p1 = new player(50, 200, 20, 200, #25F731, null); p2 = new player(750, 200, 20, 200, #D30D0D, null); b.setSpeedx(1); b.setSpeedy(-2); } void draw() { background(0); // Οι εντολές αυτές θα μπουν στο τμήμα προγράμματος gameScreen() b.move(); b.display(); p1.display(); p1.move(speed1x, speed1y); p2.display(); p2.move(speed2x, speed2y); ballPlayerCollision(); } void keyPressed() { if (gameScreen == 1) { movePlayer1(); movePlayer2(); } } void keyReleased() { if (gameScreen == 1) { stopPlayer1(); stopPlayer2(); } } void movePlayer1() { if (key == CODED) { if (keyCode == UP) speed1y = -5; if (keyCode == DOWN) speed1y = 5; } } void stopPlayer1() { if (key == CODED) { if (keyCode == UP) speed1y = 0; if (keyCode == DOWN) speed1y = 0; } } void movePlayer2() { if (key == 'w') speed2y = -5; if (key == 's') speed2y = 5; } void stopPlayer2() { if (key == 'w') speed2y = 0; if (key == 's') speed2y = 0; } void ballPlayerCollision() { if (b.x > p1.x && b.x < p1.x + p1.w) { if (b.y > p1.y && b.y < p1.y + p1.h) { //the point is inside the rectangle a = -b.xspeed; b.setSpeedx(a); } } if (b.x > p2.x && b.x < p2.x + p2.w) { if (b.y > p2.y && b.y < p2.y + p2.h) { //the point is inside the rectangle a = -b.xspeed; b.setSpeedx(a); } } }