/* ------------------ 1 ------------------------------------------ ΠΡΙΝ ΤΗ SETUP δηλώνουμε τις μεταβλητές για τους παίκτες player p1; float speed1x = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα x float speed1y = 0; // η ταχύτητα του 1ου παίκτη στον άξονα y ------------------ 2 ------------------------------------------ ΜΕΣΑ ΣΤΗ SETUP δημιουργούμε τους παίκτες με την εντολή new p1 = new player(200, 300, 60, 60, #25F731, null); ----------------- 3 ------------------------------------------- AN OI ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕ ΠΛΗΚΤΡΑ ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΜΕ keyPressed και keyReleased void keyPressed() { if (gameScreen == 1) { movePlayer1(); } } void keyReleased() { if (gameScreen == 1) { stopPlayer1(); } } ------------------ 4 ------------------------------------------ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ myScreens και συγκεκριμένα μέσα στην gameScreen() προσθέτουμε εντολές για να εμφανιστεί και να κινηθεί ο παίκτης p1.display(); p1.move(speed1x, speed1y); ------------------ 5 ------------------------------------------ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑ (myScreens), κάτω-κάτω, πρέπει να γράψουμε τον κώδικα για την movePlayer1() και για την stopPlayer1() void movePlayer1() { if (key == CODED) { if (keyCode == UP) speed1y = -5; if (keyCode == DOWN) speed1y = 5; if (keyCode == LEFT) speed1x = -5; if (keyCode == RIGHT) speed1x = 5; } } void stopPlayer1() { if (key == CODED) { if (keyCode == UP) speed1y = 0; if (keyCode == DOWN) speed1y = 0; if (keyCode == LEFT) speed1x = 0; if (keyCode == RIGHT) speed1x = 0; } } */