class player { float x, y; // συντεταγμένες πάνω αριστερής γωνίας αν είναι εικόνα // ή κέντρου αν είναι κύκλος float w, h; // μήκος, ύψος color xroma; // χρώμα PImage img; // εικόνα // κατασκευαστής player (float px, float py, float pw, float ph, color pxroma, PImage pimg) { x = px; y = py; w = pw; h = ph; xroma = pxroma; img = pimg; } // ικανότητα του παικτη να εμφανίζεται void display() { if (img == null) { fill(xroma); stroke(255); ellipse(x, y, w, h); } else { image(img, x, y, w, h); } } // ικανότητα του player να κινείται με ταχύτητα speedx στον άξονα x // και με ταχύτητα speedy στον άξονα y. Οι ταχύτητες μπορεί να είναι // και αρνητικοί αριθμοί ή μηδέν. void move(float speedx, float speedy) { x = x + speedx; // το x αυξάνεται ή μειώνεται κατά speedx y = y + speedy; // το y αυξάνεται ή μειώνεται κατά speedy // θα πρέπει να προσθέσουμε ελέγχους ώστε ο παίκτης να // κινείται μέσα σε ορισμένα όρια και να μην μπορεί να βγει έξω από αυτά. } } // end class