class player { float x, y; // συντεταγμένες πάνω αριστερής γωνίας αν είναι εικόνα // ή κέντρου αν είναι κύκλος float w, h; // μήκος, ύψος color xroma; // χρώμα PImage img; // εικόνα float speedy; // ταχύτητα στον άξονα y boolean isJumping; // θα γίνεται true όταν ο παίκτης ανεβαίνει (πηδάει) boolean isFalling; // θα γίνεται true όταν ο παίκτης κατεβαίνει (πέφτει) // κατασκευαστής player (float px, float py, float pw, float ph, color pxroma, PImage pimg) { x = px; y = py; w = pw; h = ph; xroma = pxroma; img = pimg; isJumping = false; isFalling = false; speedy = 0; } // ικανότητα του παικτη να εμφανίζεται void display() { if (isJumping || isFalling) // αν ο παίκτης πηδάει ή πέφτει y = y + speedy; // αλλάζει τιμή το y (ανάλογα με την ταχύτητα speedy) if (y >= bottom) // αν το y φτάσει στο κατώτατο σημείο, τότε μηδενίζουμε { // την ταχύτητα speedy και θεωρούμε ότι η κίνηση τελείωσε speedy = 0; // άρα το isFalling γίνεται false και το y παίρνει την τιμή isFalling = false; // του κατώτατου ορίου y = bottom; } if (img == null) { fill(xroma); stroke(255); ellipse(x, y, w, h); } else { image(img, x, y, w, h); } } // Ικανότητα του παίκτη να πηδάει. Ενημερώνονται οι μεταβλητές // isJumping και isFalling και η ταχύτητα κίνησης στον άξονα y // παίρνει αρνητική τιμή. void jump() { isJumping = true; isFalling = false; speedy = -5; } // Ικανότητα του παίκτη να πέφτει. Ενημερώνονται οι μεταβλητές // isJumping και isFalling και η ταχύτητα κίνησης στον άξονα y // παίρνει θετική τιμή. void fall() { isFalling = true; isJumping = false; speedy = 5; } } // end class