/* ************ΠΡΙΝ ΤΗ SETUP δηλώνουμε τις μεταβλητές player p; int bottom = 700; ************ΜΕΣΑ ΣΤΗ SETUP δημιουργούμε τον παίκτη p = new player(200, bottom, 60, 60, #25F731, null); ***********ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ keyPressed ελέγχουμε αν πηδάει void keyPressed() { if (gameScreen == 1) { if (key == CODED) // εδώ ελέγχουμε την κίνηση του φόντου if (keyCode == RIGHT) // ώστε να κινείται move = true; if (key == ' ') // εδώ ελέγχουμε αν ο παίκτης πηδάει p.jump(); } } ********** ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ keyReleased ελέγχουμε αν πέφτει void keyReleased() { if (gameScreen == 1) { if (key == CODED) // εδώ ελέγχουμε την κίνηση του φόντου if (keyCode == RIGHT) // ώστε να σταματήσει move = false; if (key == ' ') // εδώ ελέγχουμε αν ο παίκτης πέφτει { p.fall(); } } } */