// Πως φτιάχνουμε ένα background που κάνει scroll // ότα ο παίκτης πατάει το δεξί βέλος (προχωράει) PImage kosmos1, kosmos2, kosmos3; float kx1; float kx2; float kx3; float speed; void setup() { size(800, 500); kosmos1 = loadImage("city.jpg"); kosmos2 = kosmos1; kosmos3 = kosmos2; kx1 = 0; kx2 = width; kx3 = width*2; speed = 0; } void draw() { background(0); // Εμφανίζουμε τις 3 εικόνες τη μία πίσω από την άλλη image(kosmos1, kx1, 0); image(kosmos2, kx2, 0); image(kosmos3, kx3, 0); // Υπολογίζουμε την επόμενη θέση κάθε εικόνας: ένα pixel πιο αριστερά kx1 = kx1 + speed; kx2 = kx2 + speed; kx3 = kx3 + speed; // Αν η εικόνα βγει εντελώς εκτός παραθύρου, τότε η νέα της θέση // πρέπει να είναι στο τέλος (ως 3η εικόνα) if (kx1 <= -width) kx1 = 2*width; if (kx2 <= -width) kx2 = 2*width; if (kx3 <= -width) kx3 = 2*width; println("kx1:", kx1); println("kx2:", kx2); println("kx3:", kx3); } void keyPressed() { if (key == CODED) { if (keyCode == RIGHT) { speed = -3; } // τέλος keyCode RIGHT } // τέλος key CODED } // τέλος keyPressed void keyReleased() { if (key == CODED) { if (keyCode == RIGHT) { speed = 0; } // τέλος keyCode RIGHT } // τέλος key CODED } // τέλος keyReleased