class ball { float x, y; // συντεταγμένες του κέντρου της μπάλας float diam; // η διάμετρος της μπάλας PImage img; // εικόνα color xroma; // χρώμα της μπάλας αν δε χρησιμοποιηθεί εικόνα float xspeed; // η ταχύτητα της μπάλας στον άξονα x float yspeed; // η ταχύτητα της μπάλας στον άξονα y // ο κατασκευαστής ball (float px, float py, float pdiam, float pxspeed, float pyspeed, color pxroma, PImage pimg) { x = px; y = py; diam = pdiam; xroma = pxroma; img = pimg; xspeed = pxspeed; yspeed = pyspeed; } // ικανότητα της μπάλας να εμφανίζεται void display() { x = x + xspeed; y = y + yspeed; if (img == null) { fill(xroma); stroke(255); ellipse(x, y, diam, diam); } else { image(img, x, y, diam, diam); } } // η ικανότητα της μπάλας να αλλάζει την ταχύτητα στον άξονα x void setSpeedx(float pxspeed) { xspeed = pxspeed; } // η ικανότητα της μπάλας να αλλάζει την ταχύτητα στον άξονα y void setSpeedy(float pyspeed) { yspeed = pyspeed; } // η ικανότητα της μπάλας να κινείται με βάση τις ταχύτητές της void move() { x = x + xspeed; y = y + yspeed; // έλεγχος αν ακουμπάει στα όρια του παραθύρου if ((x > width) || (x < 0)) { xspeed = xspeed * -1; } if ((y > height) || (y < 0)) { yspeed = yspeed * -1; } } // η ικανότητα της μπάλας να ελέγχει αν ακούμπησε στα όρια του παραθύρου // ή αν ακούμπησε σε κάποιον από τους δύο παίκτες. // Αν ακουμπάει σε παίκτη ή στο όριο του παραθύρου, αντιστρέφει την // κατεύθυνσή του. /* */ } // end class