Στόχος: να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι όπου θα πέφτουν μπάλες, στο κέντρο των οποίων εμφανίζεται ένα τυχαίο γράμμα. Ο παίκτης πρέπει να πληκτρολογήσει το γράμμα κάθε μπάλας, πριν η μπάλα φτάσει στο έδαφος. Για κάθε μπάλα που το πετυχαίνει, κερδίζει σκορ και η μπάλα εμφανίζεται ξανά στην αρχή με άλλο γράμμα. Το παίκτης χάνει αν όλες οι μπάλες πέσουν στο έδαφος.
Είδος Προγραμματισμού: αντικειμενοστραφής. Θα φτιάξουμε τις μπάλες ως αντικείμενα.
Δείτε τις οδηγίες εδώ .
Ένας αρχικός κώδικας για να δουλέψετε: κυρίως πρόγραμμα, κλάση ball.
Αν επιθυμείτε να στείλετε τον κώδικα που θα γράψετε, επικοινωνήστε μαζί μου με όποιον τρόπο θέλετε (messenger, viber, eleni.rompola @ gmail.com) ώστε να σας δώσω κωδικούς για το cloud του σχολείου, όπου θα μπορείτε να ανεβάσετε τις λύσεις σας! Είναι απλό και εύκολο!
Σας ευχαριστώ πολύ
Ε. Ρόμπολα